Arne Slot tijdens Feyenoord - Slavia Praag (3-3) op 7 april.
Volledig scherm
Arne Slot tijdens Feyenoord - Slavia Praag (3-iii) op 7 april. © AP

Slot zal rustiger zijn dan tegen Slavia: 'De kans dat ik me nog eens zo laat gaan, lijkt me klein'

In een zinderende Kuip treft Feyenoord morgen Olympique Marseille in de halve finale van de Conference League. Volgens Arne Slot zal de Rotterdamse ploeg niet snel het hoofd verliezen. Ook hijzelf niet: ,,Ik zal me niet snel meer zo laten gaan als tegen Slavia Praag.''

  1. Gynaecoloog: 'Nog te vaak moet ik na miskraam zeggen: je kunt morgen niet werken'

    Gynaeco­loog: 'Nog te vaak moet ik na miskraam zeggen: je kunt morgen niet werken'

    Een zwangerschap leidt niet altijd tot een blakende, gezonde baby: per jaar verliezen in Nederland zo'northward 25.000 vrouwen een ongeboren kindje. In de podcast Miskraammonologen, een productie van Ouders van Nu, Advertisement en de regionale titels, hoor je de persoonlijke verhalen van deze vrouwen.
  2. Van Bronckhorst vol vertrouwen naar Leipzig: 'Moeten ons afsluiten en concentreren op de prestatie'

    Van Bronck­horst vol vertrouwen naar Leipzig: 'Moeten ons afsluiten en concentre­ren op de prestatie'

    Giovanni van Bronckhorst wil zo veel mogelijk de rust rond Rangers bewaren. Morgen gaat de coach met de Schotse club op bezoek bij RB Leipzig in de eerste halve finale van de Europa League. ,,Wat ik als speler al deed, pas ik ook hier toe. We moeten ons zo veel mogelijk afsluiten van alle media en ons concentreren op onze prestatie", zei de oud-international.
  3. Slot steekt loftrompet over Guardiola en City: 'Ik zat zo enorm te genieten'

    Slot steekt loftrompet over Guardiola en City: 'Ik zat zo enorm te genieten'

    Aan de vooravond van Feyenoord-Olympique Marseille ging het uiteraard vooral over zijn eigen ploeg, maar trainer Arne Slot kon het niet laten om fifty-fifty uit te wijden over dinsdagavond. ,,De manier waarop Guardiola zijn speelwijze weet over te brengen op zijn spelers: het is echt uniek.''
  4. Tadic na teleurstelling tegen Benfica: 'Wat er aan ontbrak bij ons? Dat we niet scoren'

    Tadic na teleurstel­ling tegen Benfica: 'Wat er aan ontbrak bij ons? Dat we niet scoren'

    Dusan Tadic was flink ontgoocheld na de uitschakeling door Benfica in de achtste finales van de Champions League. ,,Het is heel zwaar en lastig om nu de juiste woorden te vinden", zei de Servische aanvoerder van Ajax.
  5. Waarom iemand die goed presteert toch slecht werk kan leveren

    Waarom iemand die goed presteert toch slecht werk kan leveren

    Gedragspsycholoog Chantal van der Leest bekijkt onze gedragingen op de werkvloer: wie of wat bepaalt onze dagelijkse beslissingen? Vandaag: targetgericht werken
  1. Daphne van Domselaar: 'Geen tijd om zenuwachtig te zijn'

    Daphne van Domselaar: 'Geen tijd om zenuwach­tig te zijn'

  2. Oranje speelt laatste groepswedstrijd: 'Alles ligt nog open'

    Oranje speelt laatste groepswed­strijd: 'Alles ligt nog open'